МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2410-2075-2022-14.2Ключові слова:
компетенція, компетентність, логістика, логістична компетентність, методологічні підходи, фахівець з фізичної культури і спорту, тренер-викладач з виду спорту.Анотація
У статті розкрито зміст поняття «логістична компетентність». Охарактеризовано основні логістичні компетенції майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Обґрунтовано значення логістичного підходу в сфері фізичної культури і спорту. Проаналізовано методологічні підходи формування логістичної компетентності майбутніх фахівців названої сфери. На основі системного підходу визначені рівні моделі формування логістичної компетентності. Охарактеризовані положення особистісно орієнтовного та діяльнісного підходів. Обґрунтовано значення компетентнісного підходу у підготовці майбутніх тренерів-викладачів з виду спорту. Охарактеризовані положення задачного, контекстного та технологічного підходів. Проаналізовано зміст поняття «педагогічні технології» та визначено їх особливості. Розглянуто систему освітніх технологій та обґрунтовано їх використання в гуманітарному університеті.
Посилання
Bekh, I. D. (2009). Teoretyko-prykladnyi sens kompetentnisnogo pidkhodu v pedagogitsi. Pedagogy and psychology, 2, 27–33 [in Ukrainian].
Gluzman, O. V. (2009). Bazovi kompetentnosti: sutnist’ znachennya v zhytevomu uspikhu osobystosti. Pedagogy and psychology, 2, 51–61 [in Ukrainian].
Denysenko, N. G. (2018). Zadachnyi pidkhid i yogo rol` u systemi pidgotovky maybutn`ogo vchytelia fizychnoyi kul`tury. Collection of scientific works of Kherson State University. Pedagogical sciences, 81(3), 137–141 [in Ukrainian].
Demchenko, I. I. (2013). Algorytm kvaziprofesiynoyi pidgotovky maybutn`ogo vchytelya pochatkovykh klasiv do roboty v umovakh inklyuzyvnoyi osvity. Psychological and pedagogical problems of rural school, 45, 40–45 [in Ukrainian].
Zhelanova, V. V. (2014). Dynamika seredovychsheutvorennya v tekhnologiyi kontekstnogo navchannya maybutnikh vchyteliv pochatkovykh klasiv. Pedagogical process: theory and practice, 4, 27–32 [in Ukrainian].
Krykavs`kyi, YE. V., & Deynega, O. V. (2022). Marketyng i logistyka u vstanovlenni tsyfrovoyi ekonomiky: monografiya. Rivne: Zen` [in Ukrainian].
Prokopenko, I. F. (2018). Pedagogichni tekhnologiyi v pidgotovtsi vchyteliv: navcalnyi posibnyk. Kharkiv: KhNPU [in Ukrainian].
Pometun, O. (2004). Teoriya ta praktyka poslidovnoyi realizatsiyi kompetentisnogo pidkhodu v dosvidi zarubizhnykh krayin. Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian perspectives. Library of Education policy, 16–25 [in Ukrainian].
Tereshchenko, T. S. (2016). Teoretychni aspekty formuvannya organizatsiynoyi kompetentnosti maybutnikh fakhivtsiv. Scientific bulletin of the University of Bioresources and Nature Management of Ukraine, 253, 285–289 [in Ukrainian].
Shabanova, Yu. O. (2014). Systemnyi pidkhid u vychshiy shkoli: Pidruchnyk. Dnipropetrovsk: NGU [in Ukrainian].
Robul, Yu., Deineha, O., Prokopenko, M., Novikova, N., Lukianykhina. O., Baistriuchenko N. (2020). Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy. NTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH, vol. 9, issue 02, 5264–5268.
Omelchuk, O., Koltun, V., Deineha, O., Popov, M., Korchynska, O., Trusii O. (2020). Reforming management activities to improve the efficiency and effectiveness of public administration. INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH, vol. 9, issue 03, 950–956.