Example
УДК 378:373.091.12.011.3-051
Становлення й розвиток вітчизняної професійної освіти майбутніх учителів початкової школи
Павелко Вікторія Вікторівна
кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки вищої школи
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
vpavelko@ukr.net
orcid.org/0000-0000-0000-0000
Анотація (1800 символів з пробілами)
Ключові слова: вчитель початкової школи, зміст освіти, період, професійна підготовка, розвиток, становлення, ступенева освіта.
Текст [2, с. 55].
ЛІТЕРАТУРА
1. Дубасенюк О.А. Професійно-педагогічна освіта: методологія, теорія, практика: монографія. Т. 2. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. 376 с.
2. Кларк K.M., Кошманова Т.С. Культура і спільнота у становленні педагога. Львів: Видавничий центр Львівського національного університету ім. І. Франка, 2000. 340 с.
Formation and development of Ukrainian professional education of the future teachers of the elementary school
Pavelko Viktoriia Viktorivna
Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor,
Associate Professor of the Department of Pedagogy of the Higher School
Kremenets Taras Shevchenko Regional Academy of Humanities and Pedagogy
Abstract (2500 символів з пробілами)
Key words: a teacher of the elementary school, content of education, a period, professional preparation, development, formation, degree education.
REFERENCES
1. Dubaseniuk, O.A. (2016). Profesiino-pedahohichna osvita: metodolohiia, teoriia, praktyka [Professional-pedagogical education: methodology, theory, practice]. In Vols. 2. ZDU after I. Franko. 376 p.
2. Clark, K.M., & Kashymanova, T.C. (2000). Kultura i spilnota u stanovlenni pedahoha [Culture and community in formation of a pedagogue]. Publishing House of Lviv National University after I. Franko. 340 p.