УПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ У МАСОВУ ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ

Автор(и)

  • А. М. Бойко

Ключові слова:

упровадження, теорія, наука, практика, типи упровадження, критеріальні ознаки, процес упровадження.

Анотація

Упровадження трактовано як самостійну проблему, специфічний науковий феномен, від якого залежить рівень педагогічної освіти, професійна компетентність учителя. Схарактеризовано стан та умови оптимального співвідношення освітньої теорії і практики на сучасному етапі. Виявлено основні типи упровадження, обгрунтовано критеріальні ознаки інновацій для оцінки і відбору нового з метою використання в практиці. Розроблено поетапний процес упровадження інноватики в практику закладів освіти.

Посилання

Баллер Э. А. Преемственность в развитии культуры. Москва, 1969. 294 с.

Бойко А. Критеріальні ознаки, відбір і поетапний процес упровадження педагогічних інновацій. Методичні матеріали, підготовлені до впровадження. Полтава, 2014. 158 с.

Бойко А. М. Упровадження педагогічної інноватики в практику виховання : монографія. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2011. 384 с.

Вернадский В. И. Очерки и речи. Вып. 2. Петроград, 1922. 124 с.

Кремень В. Г. Про наукову діяльність НАПН України в 2005 році та завдання на 2006 рік. Педагогічна газета. 2006. № 3.

Макаренко А. С. Опыт методики работы детской трудовой колонии. Пед. соч.: [в 8 т.]. Москва, 1983. Т. 1. С. 166–190.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-14